בניית אתרי וורדפרס (WordPress)

בניית אתרי וורדפרס

 

תחילת דרכה של וורדפרס הייתה צנועה אך במהרה היא גדלה והפכה להיות מערכת ניהול תוכן (CMS) בוגרת ודומיננטית. כיום הינה בעלת נתח של 60.5% המהווה 22.8% מכלל אתרי אינטרנט המופעלים היום ברשת. במספרים מדובר ב- 60 מיליון אתרים !

ישנן מערכות ניהול תוכן רבות ושונות לשימוש אך בניגוד אליהן וורדפרס מספקת פשטות וקלות. אין דרך אחרת לתאר את זה, וורדפרס כל כך פשוטה עד כדי כך שלפעמים נדמה כי עורכים מסמך במחשב.

 

להלן 5 סיבות טובות מדוע כדי לבחור בוורדפרס כמערכת ניהול תוכן (CMS) הבאה שלכם:

  1. קהילה גלובלית חזקה ותוססת
  2. ממשק המשתמש קל ופשוט לשימוש
  3. רשימה נרחבת של מודולים ותבניות עיצוב
  4. מבוססת על קוד פתוח
  5. ידידותית למנועי חיפוש (SEO)

 

פתוחה וקהילתית
וורדפרס היא פרויקט קהילת קוד פתוח שבו עשרות אלפי אנשים מוכשרים תורמים כדי להפוך אותה למערכת מצוינת כפי שהיא היום.
באמצעות וורדפרס ניתנת לכם האפשרות להיות חלק מקהילה מדהימה. אתם מקבלים תמיכה בחינם מחברי קהילה אחרים,  יכולים להוריד תוספים וערכות נושא ללא תשלום,  וברגע שצברתם ניסיון, אתם יכולים לתרום לקהילה בחזרה.

קלה לתפעול
וורדפרס מאפשרת לבעלי אתרים שליטה מלאה על התוכן שלהם מבלי לדעת לתכנת.  זו מערכת קלה לשימוש המאפשרת לכם לפרסם עמודים חדשים האתר, לערוך את העמודים הקודמים, להעלות תמונות, קטעי וידאו ולשמור את האתר שלכם מעודכן – הכול מבלי לדעת שפת תכנות כלל.

 

אם אתם יכולים להשתמש ב – Word של מיקרוסופט, אתם יכולים ללמוד להשתמש בוורדפרס !

 

“וורדפרס היא מערכת נוחה, יעילה, נפוצה, תקנית, ובעיקר – פתוחה, לניהול של בלוגים ואתרי אינטרנט.
וורדפרס מצטיינת כפתרון מקיף לאתר אינטרנט פשוט והיא גמישה מספיק בשביל למלא כמעט כל צורך אחר. היא מציעה כלי ניהול תוכן נוחים לניהול בלוג, כלים מתקדמים להקמת רשת אתרים, פורטל תוכן, חנות מקוונת, אתרי תדמית, פורטפוליו, ניוזלטר, או כל דבר אחר שאפשר לחשוב עליו.” – מתוך האתר הרשמי של וורדפרס http://he.wordpress.org/

 

לסיכום אם אתם עדיין תוהים מה היא מערכת ניהול תוכן הבאה שלכם, אז תבחנו את וורדפרס טוב טוב ודעו שבחרתם מערכת ניהול תוכן טובה לבניית האתר שלכם.