תחזוקת אתרי וורדפרס (WordPress)

תחזוקת אתרי וורדפרס

מבזבזים זמן יקר על הוספת תכנים ? מתרוצצים בין פורומים בניסיון להבין איך עושים ?

WP-Guru עומד צוות תמיכה עם ניסיון של שנים עבור מערכות וורדפרס, שירותי תחזוקת אתר וורדפרס כוללת מספר רב של תחומים ודורשת משאב מקצועי לניטור מתמיד. פעולות תחזוקה הינם המפתח להצלחת האתר וקידומו במנועי חיפוש.

הגדרת מצב תחזוקה בוורדפרס

שירותי תחזוקת אתרי וורדפרס כוללים:

  • שדרוגי מערכת WordPress דואגת לשחרר שדרוגי מערכת בתדירות גבוהה לצורך שיפור אבטחה וביצועים. עדכונים אלו חשובים לפעילות תקינה של המערכת וניתן לביצוע בקלות ע”י לחיצת כפתור.
  • עדכון תוספים ותבניות עיצוב כל בעל אתר וורדפרס יודע שמנוע האתר מופעל ע”י תוספים ותוסף שלא פעיל לתקופת זמן ממושכת הינו סיכון אבטחה ממשי למערכת שעלול לגרום לנזקים בלתי הפיכים . עדכנו את התוספים דרך ממשק ניהול. תמיד טוב לערוך סקירה על תוספים שלא בשימוש ולהסירם.
  • גיבויים יומיים למאגר נתונים וקבצים גם אם מדובר בשרת הכי מאובטח ברשת וגם אם לא קרה פעם אחת שהיה צורך בגיבוי בחמש שנים שהאתר באוויר – נושא גיבויים לאתרי אינטרנט הינו בגדר חובה. וורדפרס מאפשרת לעשות זאת ביתר קלות ע”י התקנת תוספים ייעודיים או ע”י אין ספור מדריכים ברשת.
  • אבטחת המערכת יש לבדוק שאינכם עובדים עם משתמש Admin, החלפת סיסמאות חלשות בסיסמאות חזקות שמכילות לפחות 8 תווים בשילוב אותיות ומספרים, הפעלת הגנות עם קובץ htaccess, הרשאות קבצים ותיקיות

שירותי תחזוקת אתרי וורדפרס של WP-Guru מיועדת עבור בעלי עסקים שאינם פנויים לביצוע עבודות תחזוקה. השירות כולל את כל ההיבטים הנידרשים על מנת להבטיח אתר וורדפרס מוגן, מהיר ועדכני .



הערות:

  • המחיר אינו כולל תמונות, אנימציה, גרפיקה וטקסטים אשר מתקבלים ע”י הלקוח
  • באחריות הלקוח בלבד להעביר תוכן לאתר אשר אינו מפר זכויות יוצרים ו/או מהווה פגיעה ו/או הפרת כל דין, “WP-Guru” לא תישא בכל אחריות שהיא ביחס לתוכן או כל הפרות אחרות מסוג זה
  • המחירים לעיל כוללים מע”מ כחוק